Опис Комбінована плита Gorenje GKS6C70WJ
Основні характеристики Комбінована плита Gorenje GKS6C70WJ
Відгуки про Комбінована плита Gorenje GKS6C70WJ
Відгуків про цей товар ще не було.
Питання та відповіді (FAQ) Комбінована плита Gorenje GKS6C70WJ
Доставка і оплата Комбінована плита Gorenje GKS6C70WJ
Способи оплати
- Онлайн-оплата за кредитною та дебетовою карткою Visa/MasterCard (LiqPay)
Способи доставки
- «Нова пошта» у відділення по Україні
Терміни доставки: 1-3 дні (від 70грн).
Увага! Вартість переказу післяплати Нової пошти становить 20 грн + 2% від суми замовлення. - «Нова пошта» до поштомату по Україні
Терміни доставки: 1-3 дні (від 70грн). - Адресна доставка кур'єром до дверей «Нова пошта» по Україні
Терміни доставки: 1-3 дні (від 90грн). - Самовивіз - за адресою: Україна, Вінницька обл., м.Калинівка, вул. Незалежності, 30В (БЕЗКОШТОВНО)
Обмін та повернення Комбінована плита Gorenje GKS6C70WJ
Хочете повернути або обміняти товар належної якості?
Згідно з Законом України «Про захист прав споживача», протягом 14 днів від дня купівлі, у Вас є право повернути товар належної якості.
Варто пам’ятати, щоб повернути або обміняти товар, потрібно зберегти його товарний вигляд та не використовувати. Обмін товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики. Тому якщо Ви, наприклад, придбали товар і користувались ним та використовували його за призначенням, то повернути товар не вийде, оскільки на товарі легко перевірити час роботи, що автоматично поставить товар у ряд «вживаного».
Це прописано у статті 9 Закону про захист прав споживачів.
Повернути товар, який вже використовувався, не вийде, крім випадків, коли він бракований.
Опис товару належної якості:
- товар без механічних ушкоджень
- збережені всі ярлики, маркування, не було пошкоджено пломби, які встановлюються ззовні упаковки товару та всі захисні плівки
- не був вживаний і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям
- якщо товар був запакований у блістерну одноразову упаковку – він приймається, якщо упаковка не розкривалася
- повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка
Опис товару неналежної якості:
- Були в використанні
- Товар з дефектами
- Товар з неповним комплектом
- Товар з подряпинами, сколами, плямами, тріщинами
- Пошкоджені ярлики, пломби цілісність пакування
Товари не належної якості, які не відповідають вказаним вище пунктам, обміну та поверненню не підлягають
Повернення та обмін товару здійснюється за допомогою служби доставки "Нова пошта" за рахунок покупця.
1. Заповніть бланк повернення товару
- Для отримання бланку Вам необхідно написати лист на email нашого магазину tehnomania5@gmail.com, або у контактну форму, вказавши причину повернення
- Не забудьте вказати свої контактні дані, номер ТТН та номер замовлення, за яким ви отримували товар
2. Запакуйте товар
- Перевірте, чи ваш товар належної якості
- Покладіть товар в оригінальну упаковку. Якщо товар складається з кількох частин, повернути треба весь комплект
- Переконайтеся, що нічого не загубилося і ви повертаєте товар у тій комплектації, у якій його отримали
- Якщо ви придбали товар з подарунком при поверненні треба надати весь набір (товар разом з подарунком). Інакше номінальну вартість подарунка буде вирахувано із суми повернення
3. Адреса для повернення товару
Повернення товару здійснюється службою доставки "Нова пошта" за адресою:
22400, Україна, Вінницька обл., м.Калинівка
Відділення Нової Пошти №1 (Незалежності 1Б)
Поліщук Євгеній Анатолійович
Тел. +38 097 276 09 44
4. Оплата доставки повернення або обміну товару:
- Якщо покупець отримав товар з дефектом, не повною комплектацією, компанія компенсує витрати на зворотню доставку товару
- Якщо покупцеві не сподобався товар або передумав, вартість зворотньої доставки при поверненні не компенсується
5. Повернення коштів за товар
- У отриманому та роздрукованому бланку повернення вкажіть номер карти та ПІБ власника банківської картки українською мовою
- Кошти повертаються на вказану Вами карту протягом 2–7 днів після отримання і огляду нами Вашого повернення
6. Обмін товару
- Товар для обміну по замовленню буде надіслано протягом 2-7 робочих після отримання нами Вашого повернення
- Номер експрес-накладної буде надіслано в SMS-повідомленні чи сповіщенні у Viber
Гарантійна підтримка
Всі товари, представлені в нашому магазині є в наявності, оригінальні, та запаковані. Гарантія від магазину 3-6-12 місяців, в залежності від товару (див. на сторінці конкретного товару)
Гарантія передбачає безкоштовне усунення дефекту, який виник з вини виробника протягом гарантійного терміну або заміну товару.
Гарантійний
термін від 6 - 24 місяців, залежно від категорії товарів. Гарантійний
термін вказаний на кожній картці товару, а також в гарантійному талоні
Якщо ж покупець повертає товар по гарантії, він може розраховувати на безкоштовне усунення несправності в розумні терміни / компенсацію своїх витрат на усунення несправності / зменшення вартості товару.
Проте, якщо виявлено несправність, яка виникла з вини виробника, істотна, тобто не дозволяє використовувати товар за цільовим призначенням, яка після усунення проявляється знову, та має одну із властивостей:
- не може бути усунена;
- робить товар суттєво іншим, змінює його характеристики;
- на її усунення потрібно тривалий час.
ТОДІ клієнт має право розраховувати на розірвання угоди купівлі-продажу та повернення коштів або заміну на аналогічний товар.
Вам може бути відмовлено у гарантійному обслуговувані у таких випадках:
1. Порушення правил експлуатації, наведених у технічній документації, що супроводжує устаткування;
2. Наявність пошкодженого корпусу, серійного номера, пломб;
3. Включення в мережу з невідповідною напругою;
4. Розкриття, ремонту приватними особами та організаціями;
5. Заміни частин виробу на інші;
6. У разі неправильно оновлення програмного забезпечення для пристрою;
7. Недбалого поводження, підвищеного зносу в результаті використання в професійних цілях
1. Заповніть бланк товару на гарантійний ремонт
- Заповніть заяву та надішліть на email нашого магазину tehnomania5@gmail.com або на месенджери, вказавши опис поломки (несправності), не забудьте вказати свої контактні дані та номер ТТН та номер замовлення, за яким ви отримували товар
2. Запакуйте товар
- Покладіть товар в оригінальну упаковку з усіма комплектуючими. Якщо товар складається з кількох частин, повернути треба весь комплект
- Переконайтеся, що нічого не загубилося і ви повертаєте товар у тій комплектації, у якій його отримали
3. Адреса для повернення товару на гарантійне обслуговування.
- Повернення товару здійснюється службою доставки "Нова пошта"
- Адреса та контактні дані для відправлення товару уточнить менеджер.
4. Оплата доставки товару на гарантійне обслуговування
- Якщо сервісний центр або виробник надає документ, де визначено вину споживача у недоліку товару усі послуги логістики та доставки сплачує покупець.
- Якщо недолік з вини виробника усі послуги на логістику та доставку сплачує магазин.
Термін перевірки виробу до 14 днів. Термін ремонту при наявності запчастин до 45 робочих днів. Термін ремонту при не наявності запчастин до 60 днів.
Гарантією не забезпечено претензії щодо технічних параметрів виробів, якщо вони відповідають зазначеним підприємством-виробником. (Наявність на LCD-екрані некерованих пікселів не є дефектом, невідновні блоки на HDD в кількості, зазначеній в ТУ, не є його дефектом.) Рішення гарантійної майстерні відносно обґрунтованості дефектів є остаточним.
Гарантія не поширюється на навушники, пульти ДУ, елементи живлення, картриджі, фарбувальні стрічки, інші витратні матеріали та будь-які інші частини, які мають природний обмежений період працездатності. Умови гарантії не передбачають чистку головок, трекболів, заправку картриджів, установку і супровід програмного забезпечення. Збереження, відновлення та перезапис інформації не виконується. Гарантія не поширюється на кінцеві каскади портів комп’ютера, а також на органи управління при їх неправильному або посиленому використанню